Підсумки моніторингу роботи з педагогічним колективом Меджибізького ліцею проведенні 25.03.2021р.
Педагогічні працівники використовують при розробленні календарно-тематичного планування рекомендації Міністерства освіти і науки України, спільну робота з колегами, власний досвід.
Обирають різнопланову тематику для професійного зростання, але мало звертають увагу на наступні тематики: законодавче забезпечення освітнього процесу; профілактика та прояви девіантної поведінки здобувачів освіти; психологічні особливості роботи зі здобувачами освіти різних вікових категорій; ділове українське мовлення. Найбільш поширеними формами підвищення професійної кваліфікації вчителів вибирають: курси ХОІППО, самоосвіта, он-лайн курси, розширити методичну роботу. У закладі освіти створені умови на для постійного підвищення кваліфікації педагогів, їх чергової та позачергової атестації, є питання над проходженням добровільної сертифікації. Вчителі поширюють власний педагогічний досвід на різних платформах особливо у професійних спільнотах соціальних мереж, у матеріалах та/або виступах конференцій, у фахових виданнях. Але близько 50% вважають, що для їхнього професійного розвитку перешкоджає недостатня матеріально-технічна база. Для налагодження співпраці зі здобувачами освіти, їх батьками, вчителі використовують при оцінювання здобувачів освіти формувальне, поточне, самооцінювання учнів, взаємне оцінювання учнів, підсумкове.
Вчителі використовують для критерії оцінювання рекомендації МОН, адаптують критерії МОН до умов роботи закладу, але не достатньо; розробляють власні критерії, в тому числі спільно з дітьми.
Вчителі інформують здобувачів освіти про критерії оцінювання на початку навчального року, перед новою темою, але не достатньо використовують оснащення в кабінетах. При співпраці з батьками вчителі використовують наступні, форми комунікації індивідуальне спілкування з батьками: батьківські збори.
Для запобігання випадкам порушень академічної доброчесності серед здобувачів освіти (списування, плагіат, фальсифікація тощо) вчителі проводять бесіди щодо дотримання академічної доброчесності, на уроках дають такі завдання, які унеможливлюють списування.
Не повною мірою використовують методичні розробки для формування основ академічної доброчесності.
Педагогічні працівники переважно задоволені освітнім середовищем та умовами праці у закладі. Психологічний клімат закладу освіти сприяє співпраці педагогів. Для реалізації освітніх програм та забезпечення освітнього процесу школі є переважно достатня кількість приміщень. Вчителі забезпечуються харчуванням.
У закладі освіти проводяться навчання/інструктажі з охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правил поведінки в умовах надзвичайних ситуацій, інструктажі з домедичної допомоги. У закладі освіти розроблений алгоритм дій у разі нещасного випадку із учасниками освітнього процесу. Усі педагогічні працівники дотримуються його у разі нещасного випадку.
Правила поведінки у ліцеї розроблені, учасники освітнього процесу ознайомлені з ними та дотримуються їх. Звернути увагу всіх учасників освітнього процесу на дотримання правил поведінки.
У закладі освіти педагогічнні працівники реагують на звернення про випадки булінгу.
У Меджибізькому ліцею проводиться навчання, просвітницька робота за участі відповідних служб/органів/організацій для учасників освітнього процесу з метою виявлення ознак булінгу (цькування) та запобігання його прояву.
Керівництво та педагогічні працівники співпрацюють і забезпечують зворотній зв'язок щодо їхньої праці. Керівництво враховує пропозиції, надані педагогічними працівниками щодо підвищення якості освітнього процесу. Розбіжності, які виникли між педагогічними працівниками та керівництвом ліцею, вирішуються конструктивно. Керівництво підтримує ініціативи педагогічних працівників щодо розвитку закладу і місцевої громади. Педагогічні працівники можуть без побоювань висловлювати власну думку, навіть якщо вона не співпадає з позицією керівництва.
Вчителі приймають участь в розробленні документів:
- стратегія розвитку закладу освіти;
- процедури внутрішньої системи забезпечення якості освіти закладу;
- річний план роботи закладу;
- освітня програма закладу;
- положення про академічну доброчесність;
- антибулінгова програма;
- правила внутрішнього розпорядку.
Педагогічна рада функціонує системно і ефективно, розглядаються актуальні питання діяльності закладу, рішення приймаються колегіально і демократично. У закладі освіти проводиться з усіма учасниками освітнього процесу інформаційні, освітні заходи, спрямовані на формування негативного ставлення до корупції.